KAĞILCIK TEKE OBASI AÇILIŞI YAPILDI
FETHİYE VE SALDA GÖLÜ GEÇİŞ GÜZERGAHI AVANTAJI VAR
KAĞILCIK EKOLOJİK TEKE OBASI HİZMETE AÇILDI
Burdur'un Karamanlı ilçesine bağlı Kağılcık Köyü'nde yapımı tamamlanan Kağılcık Ekolojik Teke Obası, düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Açılış törenine Burdur Valisi Tülay Baydar Bilgihan, Karamanlı Belediye Başkanı Fatih Selimoğlu, Burdur İl Genel Meclisi Başkanı Semih Çelikkaya, siyasi parti temsilcileri, kurum amirleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Kırsal kalkınma, ekoturizm ve yerel üretimi desteklemek amacıyla hayata geçirilen proje kapsamında tarım alanları, yöresel ürün satış noktaları, sosyal yaşam alanları ve ziyaretçi bölümleri oluşturuldu.
Proje ile bölgenin turizm potansiyelinin artırılması, yerel üreticilerin desteklenmesi ve kırsal ekonomiye katkı sağlanması hedefleniyor.
Özellikle Salda Gölü güzergâhında önemli bir durak olması beklenen Kağılcık Ekolojik Teke Obası'nın, Karamanlı'nın ekoturizm alanındaki tanıtımına katkı sunması ve ziyaretçi sayısını artırması bekleniyor.
Açılışın ardından protokol üyeleri ve davetliler tesisi gezerek yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

